Ugrás a tartalomhoz
Repozitóriumi közös kereső
OJS/OCS közös kereső
Egyéb források
in English
|
magyarul
Betűméret:
Súgó
Kereső
Címlap
Keresés
Archívumok
Súgó
Bejelentkezés
Belépés
Jelszó
Regisztráció
Kapcsolat
MTA KIK
MTA SZTAKI DSD
Archívum: Eszterházy Károly Egyetem Publikáció
Általános adatok
Gyűjtemények
Tételek
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
6921
-
6940
/
7406
A Ruhásszekrényen át az Olümposzra I.
Tartalom
|
Metaadatok
Kiss, Dávid
Az ifjúsági irodalom nevelő-érzékenyítő funkcióinak bemutatása, Janne Teller: Semmi című regényén keresztül
Tartalom
|
Metaadatok
Szabó, Orsolya Edit
Az Országos Kéktúra, mint környezeti nevelési lehetőség
Tartalom
|
Metaadatok
Győrössy, Krisztina
Egy környezeti nevelési oktatócsomag gyakorlati lehetőségei
Tartalom
|
Metaadatok
Krakker, Anna
Testnevelő tanári példamutatás és az egészségmagatartás közvetítése a bemutatás módszerén keresztül
Tartalom
|
Metaadatok
Molnár, Anita
A hazai középiskoláskorú tanulók egészségműveltségi szintjének vizsgálata a HELMA-H kérdőív alkalmazásával
Tartalom
|
Metaadatok
Horváth, Cintia
Utánpótláskorú labdarúgók akadémiai neveléséhez köthető tényezők vizsgálata edzők véleményének tükrében: országhatár és végzettség a fókuszban
Tartalom
|
Metaadatok
Kiss, Zoltán
„Miért kell ezt tanulnom, hol fogom én ezt használni?”
Tartalom
|
Metaadatok
Gőgh, Előd
Erkölcsi nevelés és jellemfejlesztés egy budapesti szakképző centrumban
Tartalom
|
Metaadatok
Beck-Zaja, Mónika; Zaja, Roland
A különleges bánásmódot igénylő tanulókkal kapcsolatos ismeretek megjelenése a győri tanítóképzésben
Tartalom
|
Metaadatok
Balogh, Evelin
A finn oktatási rendszer sajátosságai a tanári professzió szemszögéből
Tartalom
|
Metaadatok
Medovarszki, István
Oktatáspolitika és tanárképzés Finnországban a tehetséggondozás aspektusából
Tartalom
|
Metaadatok
Kopasz, Gáborné
Kortárs hangon '22
Tartalom
|
Metaadatok
Jónás, Zoltán; Káelné Kovács, Rita
Irodalom és kanonizáció
Tartalom
|
Metaadatok
Herédi, Rebeka; Kispál, Dániel; Kusper, Judit
Az irodalomtörténet tanításának áthagyományozódása a magyar irodalom tantárgy oktatásában, pozitivista elemek a pedagógusnézetekben
Tartalom
|
Metaadatok
Kispál, Dániel
Az előzetes tudás szerepe a konstruktivista szemléletű irodalomórán
Tartalom
|
Metaadatok
Urbán, Péter
Az irodalomóra mint a tudásátadás és az interpretálás helyszíne a konstruktivizmus szemszögéből
Tartalom
|
Metaadatok
Herédi, Rebeka
A konstruktivista tanuláselmélet és gamifikáció összekapcsolása. Egy lehetséges irodalomtanítás módszertanának elméleti alapjai
Tartalom
|
Metaadatok
Szirtes, Bence
Az irodalmi művek feldolgozása a történetmesélés-történetalkotás módszerével
Tartalom
|
Metaadatok
Farkas, Anett
Szépirodalmi szövegek személyre szabott közvetítése tanórán
Tartalom
|
Metaadatok
K. Nagy, Emese
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
6921
-
6940
/
7406