Ugrás a tartalomhoz

Termékek és szolgáltatások vásárlása on-line. Vajon mások az elvárások?

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/2059/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Marketing
Subject = Service management
Type = Article
Cím:
Termékek és szolgáltatások vásárlása on-line. Vajon mások az elvárások?
Létrehozó:
Kemény, Ildikó
Simon, Judit
Kiadó:
Corvinus University of Budapest, School of Management
Dátum:
2015-07
Téma:
Marketing
Service management
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Kemény, Ildikó and Simon, Judit (2015) Termékek és szolgáltatások vásárlása on-line. Vajon mások az elvárások? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (7). pp. 28-40. DOI 10.14267/VEZTUD.2015.07.03
Kapcsolat:
10.14267/VEZTUD.2015.07.03