Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
Termékek és szolgáltatások vásárlása on-line. Vajon mások az elvárások? |
Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/2059/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing Subject = Service management Type = Article |
Cím: |
Termékek és szolgáltatások vásárlása on-line. Vajon mások az elvárások?
|
Létrehozó: |
Kemény, Ildikó
Simon, Judit
|
Kiadó: |
Corvinus University of Budapest, School of Management
|
Dátum: |
2015-07
|
Téma: |
Marketing
Service management
|
Tartalmi leírás: | |
Nyelv: |
magyar
magyar
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Kemény, Ildikó and Simon, Judit (2015) Termékek és szolgáltatások vásárlása on-line. Vajon mások az elvárások? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (7). pp. 28-40. DOI 10.14267/VEZTUD.2015.07.03
|
Kapcsolat: |
10.14267/VEZTUD.2015.07.03
|