Ugrás a tartalomhoz

Az önszabályozott tanulás pedagógiai jelentősége

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/28312/
Archívum: REAL
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = L Education / oktatás: LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata: LB2300 Higher Education / felsőoktatás
Subject = L Education / oktatás: L1 Education (General) / oktatás általában: L11 Teaching methods / oktatásmódszertan
Subject = L Education / oktatás: LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata
Subject = L Education / oktatás: L1 Education (General) / oktatás általában
Subject = L Education / oktatás: LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata: LB1603 Secondary Education. High schools / középfokú oktatás
Subject = L Education / oktatás: LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata: LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás
Subject = L Education / oktatás: L1 Education (General) / oktatás általában: L10 School organization / iskolaszervezet
Type = Book Section
Cím:
Az önszabályozott tanulás pedagógiai jelentősége
Létrehozó:
D. Molnár, Éva
Közreműködő:
Benedek , András
Golnhofer, Erzsébet
Dátum:
2014
Téma:
L1 Education (General) / oktatás általában
L10 School organization / iskolaszervezet
L11 Teaching methods / oktatásmódszertan
LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata
LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás
LB1603 Secondary Education. High schools / középfokú oktatás
LB2300 Higher Education / felsőoktatás
Tartalmi leírás:
Típus:
Book Section
PeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
D. Molnár, Éva (2014) Az önszabályozott tanulás pedagógiai jelentősége. In: Tanulmányok a neveléstudomány köréből, 2013. Tanulás és környezete. MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Budapest, pp. 29-54. ISBN 978-963-508-751-8
Kapcsolat: