Ugrás a tartalomhoz

Consumers’ preference analysis and willingness to pay for mangalitza sausage

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/29519/
Archívum: REAL
Gyűjtemény: Status = Submitted
Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HB Economic Theory / közgazdaságtudomány: HB2 Microeconomics / mikroökonómia
Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HB Economic Theory / közgazdaságtudomány: HB5 Mathematical economics / matematikai közgazdaságtan
Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HA Statistics / statisztika
Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában
Type = Article
Cím:
Consumers’ preference analysis and willingness to pay for mangalitza sausage
Létrehozó:
Balogh, Péter
Popp, József
Pető, Károly
Huzsvai, László
Szakály, Zoltán
Pocsai, Krisztina
Dátum:
2015
Téma:
H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában
HA Statistics / statisztika
HB2 Microeconomics / mikroökonómia
HB5 Mathematical economics / matematikai közgazdaságtan
Tartalmi leírás:
Típus:
Article
NonPeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
Balogh, Péter and Popp, József and Pető, Károly and Huzsvai, László and Szakály, Zoltán and Pocsai, Krisztina (2015) Consumers’ preference analysis and willingness to pay for mangalitza sausage. ACTA ALIMENTARIA. ISSN 0139-3006 (Submitted)
Kapcsolat: