Ugrás a tartalomhoz

A posztmodern marketing elvei és gyakorlata a turizmus piacán - Mátrix és turizmus (Theories and practice of the post-modern marketing on tourism market – Matrix and tourism)

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/2109/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Marketing
Subject = Commerce and tourism
Type = Article
Cím:
A posztmodern marketing elvei és gyakorlata a turizmus piacán - Mátrix és turizmus (Theories and practice of the post-modern marketing on tourism market – Matrix and tourism)
Létrehozó:
Árva, László
Sipos, Zoltán
Kiadó:
Corvinus University of Budapest, School of Management
Dátum:
2012
Téma:
Commerce and tourism
Marketing
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Árva, László and Sipos, Zoltán (2012) A posztmodern marketing elvei és gyakorlata a turizmus piacán - Mátrix és turizmus (Theories and practice of the post-modern marketing on tourism market – Matrix and tourism). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 43 (6). pp. 14-24. DOI 10.14267/VEZTUD.2012.06.02
Kapcsolat:
10.14267/VEZTUD.2012.06.02