Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
A Máté-effektus: a gyengén és jól olvasó tanulók jellemzése a tanulás környezeti és affektív jellemzői mentén |
Tartalom: | http://real.mtak.hu/34796/ |
---|---|
Archívum: | REAL |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = L Education / oktatás: L1 Education (General) / oktatás általában: L11 Teaching methods / oktatásmódszertan Subject = L Education / oktatás: LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata: LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás Type = Article |
Cím: |
A Máté-effektus: a gyengén és jól olvasó tanulók jellemzése a tanulás környezeti és affektív jellemzői mentén
|
Létrehozó: |
Hódi, Ágnes
B. Németh, Mária
Korom, Erzsébet
Tóth, Edit
|
Kiadó: |
Pannon Egyetem - Gondolat Kiadó
|
Dátum: |
2015
|
Téma: |
L11 Teaching methods / oktatásmódszertan
LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Hódi, Ágnes and B. Németh, Mária and Korom, Erzsébet and Tóth, Edit (2015) A Máté-effektus: a gyengén és jól olvasó tanulók jellemzése a tanulás környezeti és affektív jellemzői mentén. Iskolakultúra, 25 (4). pp. 18-30. ISSN 1215-5233
|
Kapcsolat: |
https://dx.doi.org/10.17543/ISKKULT.2015.4.18
MTMT:2884284; doi:10.17543/ISKKULT.2015.4.18
|