Ugrás a tartalomhoz

A Máté-effektus: a gyengén és jól olvasó tanulók jellemzése a tanulás környezeti és affektív jellemzői mentén

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/34796/
Archívum: REAL
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = L Education / oktatás: L1 Education (General) / oktatás általában: L11 Teaching methods / oktatásmódszertan
Subject = L Education / oktatás: LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata: LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás
Type = Article
Cím:
A Máté-effektus: a gyengén és jól olvasó tanulók jellemzése a tanulás környezeti és affektív jellemzői mentén
Létrehozó:
Hódi, Ágnes
B. Németh, Mária
Korom, Erzsébet
Tóth, Edit
Kiadó:
Pannon Egyetem - Gondolat Kiadó
Dátum:
2015
Téma:
L11 Teaching methods / oktatásmódszertan
LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás
Nyelv:
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
Formátum:
text
Azonosító:
Hódi, Ágnes and B. Németh, Mária and Korom, Erzsébet and Tóth, Edit (2015) A Máté-effektus: a gyengén és jól olvasó tanulók jellemzése a tanulás környezeti és affektív jellemzői mentén. Iskolakultúra, 25 (4). pp. 18-30. ISSN 1215-5233
Kapcsolat:
https://dx.doi.org/10.17543/ISKKULT.2015.4.18
MTMT:2884284; doi:10.17543/ISKKULT.2015.4.18