Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
A marketing-erőforrások hatása a vállalati versenyképességre (The impact of marketing resources to corporate competitiveness) |
Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/2529/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing Subject = Business economics Subject = Management, business policy, business strategy Type = Article |
Cím: |
A marketing-erőforrások hatása a vállalati versenyképességre (The impact of marketing resources to corporate competitiveness)
|
Létrehozó: |
Kenesei, Zsófia
Gyulavári, Tamás
|
Kiadó: |
Corvinus University of Budapest, School of Management
|
Dátum: |
2012-01
|
Téma: |
Business economics
Marketing
Management, business policy, business strategy
|
Tartalmi leírás: | |
Nyelv: |
magyar
magyar
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Kenesei, Zsófia and Gyulavári, Tamás (2012) A marketing-erőforrások hatása a vállalati versenyképességre (The impact of marketing resources to corporate competitiveness). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (2. kül). pp. 72-79. DOI 10.14267/VEZTUD.2012.ksz2.07
|
Kapcsolat: |
10.14267/VEZTUD.2012.ksz2.07
|