Ugrás a tartalomhoz

Az intézményi bizalom mint a versenyelőny fogyasztói forrása – a pénzügyi szolgáltatások piacáról szóló, egyetemisták és szüleik körében végzett kutatás eredményei

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/2708/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Marketing
Subject = Service management
Subject = Finance
Type = Article
Cím:
Az intézményi bizalom mint a versenyelőny fogyasztói forrása – a pénzügyi szolgáltatások piacáról szóló, egyetemisták és szüleik körében végzett kutatás eredményei
Létrehozó:
Zsótér, Boglárka
Bauer, András
Kiadó:
Corvinus University of Budapest, School of Management
Dátum:
2017-02
Téma:
Marketing
Finance
Service management
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Zsótér, Boglárka and Bauer, András (2017) Az intézményi bizalom mint a versenyelőny fogyasztói forrása – a pénzügyi szolgáltatások piacáról szóló, egyetemisták és szüleik körében végzett kutatás eredményei. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (2). pp. 3-14. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.02.01
Kapcsolat:
10.14267/VEZTUD.2017.02.01