Ugrás a tartalomhoz

 

Vizuális reklámstratégiák: Historizálás 19–20. századi európai és amerikai kiadók jelvényeiben

  • Metaadatok
Tartalom: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/11168/
Archívum: SZTE Publicatio Repozitórium
Gyűjtemény: Állapot = Megjelent
Típus = Könyv része
Cím:
Vizuális reklámstratégiák: Historizálás 19–20. századi európai és amerikai kiadók jelvényeiben
Létrehozó:
Simon, Melinda
Közreműködő:
Vajda, Zoltán
Kiadó:
JATEPress Kiadó
Dátum:
2009
Nyelv:
magyar
magyar
Típus:
Könyv része
NonPeerReviewed
Formátum:
text
text
Azonosító:
Simon, Melinda: Vizuális reklámstratégiák: Historizálás 19–20. századi európai és amerikai kiadók jelvényeiben. In: Bölcsészműhely 2008. JATEPress Kiadó, Szeged, pp. 111-127. (2009)
Kapcsolat:
1995320
info:eu-repo/semantics/altIdentifier/doi/
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/openAccess