Ugrás a tartalomhoz

Az értelmi akadályozottság értelmezésének változásai

  • Metaadatok
Tartalom: http://pedagogiatortenetiszemle.hu/index.php/ptszemle/art...
Archívum: Pedagógiatörténeti Szemle
Gyűjtemény: Articles
Cím:
Az értelmi akadályozottság értelmezésének változásai
Létrehozó:
Gyula, Hatos
Kiadó:
MTA Pedagógiai Tudományos Bizottsága Neveléstörténeti Albizottsága
Dátum:
2015-04-11
Tartalmi leírás:
Nyelv:
angol
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Forrás:
Pedagógiatörténeti Szemle; Vol 1, No 1 (2015); 1-11
Pedagógiatörténeti Szemle; Vol 1, No 1 (2015); 1-11
Pedagógiatörténeti Szemle; Vol 1, No 1 (2015); 1-11
2415-9093
Kapcsolat:
Létrehozó:
Copyright (c) 2017 Pedagógiatörténeti Szemle