Ugrás a tartalomhoz

The coordination of the tourism market through patron-client relationships

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/3117/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Marketing
Subject = Commerce and tourism
Type = Article
Cím:
The coordination of the tourism market through patron-client relationships
Létrehozó:
Kiss, Márta
Kiadó:
Corvinus University of Budapest, Institute of Sociology and Social Policy
Dátum:
2014
Téma:
Commerce and tourism
Marketing
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
angol
Típus:
Article
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Kiss, Márta (2014) The coordination of the tourism market through patron-client relationships. Corvinus Journal of Sociology and Social Policy, 5 (2). pp. 131-150. DOI https://doi.org/10.14267/cjssp.2014.02.06
Kapcsolat:
https://doi.org/10.14267/cjssp.2014.02.06