Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
The coordination of the tourism market through patron-client relationships |
Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/3117/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing Subject = Commerce and tourism Type = Article |
Cím: |
The coordination of the tourism market through patron-client relationships
|
Létrehozó: |
Kiss, Márta
|
Kiadó: |
Corvinus University of Budapest, Institute of Sociology and Social Policy
|
Dátum: |
2014
|
Téma: |
Commerce and tourism
Marketing
|
Tartalmi leírás: | |
Nyelv: |
magyar
angol
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Kiss, Márta (2014) The coordination of the tourism market through patron-client relationships. Corvinus Journal of Sociology and Social Policy, 5 (2). pp. 131-150. DOI https://doi.org/10.14267/cjssp.2014.02.06
|
Kapcsolat: |
https://doi.org/10.14267/cjssp.2014.02.06
|