Tartalom: |
https://pea.lib.pte.hu/handle/pea/17101 |
Archívum: |
PEA |
Gyűjtemény: |
Doktori disszertációk
BTK "Oktatás és Társadalom" Neveléstudományi Doktori Iskola
|
Cím: |
A középszintű történelem érettségi vizsgán készült esszék elemzése és értékelése a klauzális összefüggések bemutatásának minősége szempontjából.
Analysis and assessment of intermediate baccalaureate history examination essays concerning the quality of their presentation of causality
|
Létrehozó: |
Kojanitz László
|
Közreműködő: |
BTK "Oktatás és Társadalom" Neveléstudományi Doktori Iskola
Fischerné Dárdai Ágnes
Kaposi József
Pécsi Tudományegyetem
|
Dátum: |
2017-12-05T14:53:33Z
2017-12-05T14:53:33Z
2018-10-09
|
Téma: |
történelemtanítás
magasabb rendű gondolkodási műveletek
történelmi gondolkodás
történelmi metafogalmak
kauzalitás
kognitív modell
értékelés
teaching history
higher cognitive skills
historical thinking
historical metaconcepts
casuality
cognitive model
assessment
|
Nyelv: |
magyar
|
Azonosító: |
https://pea.lib.pte.hu/handle/pea/17101
|