Ugrás a tartalomhoz

 

A középszintű történelem érettségi vizsgán készült esszék elemzése és értékelése a klauzális összefüggések bemutatásának minősége szempontjából.
Analysis and assessment of intermediate baccalaureate history examination essays concerning the quality of their presentation of causality

  • Metaadatok
Tartalom: https://pea.lib.pte.hu/handle/pea/17101
Archívum: PEA
Gyűjtemény: Doktori disszertációk
BTK "Oktatás és Társadalom" Neveléstudományi Doktori Iskola
Cím:
A középszintű történelem érettségi vizsgán készült esszék elemzése és értékelése a klauzális összefüggések bemutatásának minősége szempontjából.
Analysis and assessment of intermediate baccalaureate history examination essays concerning the quality of their presentation of causality
Létrehozó:
Kojanitz László
Közreműködő:
BTK "Oktatás és Társadalom" Neveléstudományi Doktori Iskola
Fischerné Dárdai Ágnes
Kaposi József
Pécsi Tudományegyetem
Dátum:
2017-12-05T14:53:33Z
2017-12-05T14:53:33Z
2018-10-09
Téma:
történelemtanítás
magasabb rendű gondolkodási műveletek
történelmi gondolkodás
történelmi metafogalmak
kauzalitás
kognitív modell
értékelés
teaching history
higher cognitive skills
historical thinking
historical metaconcepts
casuality
cognitive model
assessment
Nyelv:
magyar
Azonosító:
https://pea.lib.pte.hu/handle/pea/17101