Ugrás a tartalomhoz

A származási hely (made-in) marketingkommunikációs stratégiái - és miként élhetnek velük a magyar márkák? = Country of Origin (Made-In) Strategies in Marketing Communications – How Can Hungarian Brands Use Them?

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/78668/
Archívum: REAL
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HF Commerce / kereskedelem: HF1 Inland trade / belkereskedelem
Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HE Transportation and Communications / Szállítás, hírközlés: HE2 Communications / hírközlés
Type = Book Section
Cím:
A származási hely (made-in) marketingkommunikációs stratégiái - és miként élhetnek velük a magyar márkák? = Country of Origin (Made-In) Strategies in Marketing Communications – How Can Hungarian Brands Use Them?
Létrehozó:
Papp-Váry, Árpád Ferenc
Zahorecz, Balázs
Kiadó:
Soproni Egyetem Kiadó
Dátum:
2017
Téma:
HE2 Communications / hírközlés
HF1 Inland trade / belkereskedelem
Nyelv:
magyar
Típus:
Book Section
NonPeerReviewed
info:eu-repo/semantics/bookPart
Formátum:
text
Azonosító:
Papp-Váry, Árpád Ferenc and Zahorecz, Balázs (2017) A származási hely (made-in) marketingkommunikációs stratégiái - és miként élhetnek velük a magyar márkák? = Country of Origin (Made-In) Strategies in Marketing Communications – How Can Hungarian Brands Use Them? In: Geopolitikai stratégiák Közép-Európában = Geopolitical strategies in Central Europe : [nemzetközi tudományos konferencia, Sopron, 2017. november 9.]: Tanulmánykötet : [international scientific conference, Sopron, 9 November 2017] : Publications. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 459-472. ISBN 978-963-359-091-1
Kapcsolat:
MTMT:3349451