Tartalom: |
https://emok.hu/emok2018/konferenciakotet |
Archívum: |
Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing
Subject = Commerce and tourism
Type = Book Section
|
Cím: |
Zöld szálloda - örökzöld imázs:
A „zöld” mint minőség és minősítés kommunikációjának elemzése
fogyasztói visszajelzések és szállodai honlapok vizsgálata alapján =
Green Hotel - Evergreen Image:
Being „Green” As Quality and Qualificational Value in Consumer Feedbacks and Hotel
Webpage Communication based on a Qualitative Research
|
Létrehozó: |
Ásványi , Katalin
Komár, Zita
|
Kiadó: |
Selye János Egyetem
|
Dátum: |
2018-08-27
|
Téma: |
Commerce and tourism
Marketing
|
Tartalmi leírás: |
|
Típus: |
Book Section
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Ásványi , Katalin and Komár, Zita (2018) Zöld szálloda - örökzöld imázs: A „zöld” mint minőség és minősítés kommunikációjának elemzése fogyasztói visszajelzések és szállodai honlapok vizsgálata alapján = Green Hotel - Evergreen Image: Being „Green” As Quality and Qualificational Value in Consumer Feedbacks and Hotel Webpage Communication based on a Qualitative Research. In: A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 265-276. ISBN 978-80-8122-236-8
|
Kapcsolat: |
https://emok.hu/emok2018/konferenciakotet
|