Ugrás a tartalomhoz

Új modellek az ének-zene tanításban: aktív zenetanulási módszerek és oktatás-idegtudományi hatásvizsgálatuk = New Models in Music Education: Active Music Learning Methods and the Investigation of Their Training Effects from Educational Neuroscience Perspective

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/84689/
Archívum: REAL
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = M Music and Books on Music / zene, szövegkönyvek, kották: MT Musical instruction and study / zeneoktatás, zenetanulás
Subject = R Medicine / orvostudomány: RC Internal medicine / belgyógyászat: RC0321 Neuroscience. Biological psychiatry. Neuropsychiatry / idegkórtan, neurológia, pszichiátria
Type = Article
Cím:
Új modellek az ének-zene tanításban: aktív zenetanulási módszerek és oktatás-idegtudományi hatásvizsgálatuk = New Models in Music Education: Active Music Learning Methods and the Investigation of Their Training Effects from Educational Neuroscience Perspective
Létrehozó:
Lukács, Borbála
Deszpot, Gabriella
Szirányi, Borbála
Honbolygó, Ferenc
Nemes, László Norbert
Kiadó:
Magyar Tudományos Akadémia
Dátum:
2018
Téma:
MT Musical instruction and study / zeneoktatás, zenetanulás
RC0321 Neuroscience. Biological psychiatry. Neuropsychiatry / idegkórtan, neurológia, pszichiátria
Nyelv:
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
Formátum:
text
Azonosító:
Lukács, Borbála and Deszpot, Gabriella and Szirányi, Borbála and Honbolygó, Ferenc and Nemes, László Norbert (2018) Új modellek az ének-zene tanításban: aktív zenetanulási módszerek és oktatás-idegtudományi hatásvizsgálatuk = New Models in Music Education: Active Music Learning Methods and the Investigation of Their Training Effects from Educational Neuroscience Perspective. MAGYAR TUDOMÁNY, 179 (6). pp. 831-836. ISSN 0025-0325
Kapcsolat:
https://doi.org/10.1556/2065.179.2018.6.9
MTMT:3410991; doi:10.1556/2065.179.2018.6.9