Ugrás a tartalomhoz

 

A márkaválasztás háttere - a személyiségelméletek alkalmazási lehetőségei a fogyasztói magatartás kutatásában

  • Metaadatok
Tartalom: http://phd.lib.uni-corvinus.hu/184/
Archívum: Corvinus Doktori disszertációk archívum
Gyűjtemény: Állapot = Nem publikált
Témakör = Marketing
Típus = Disszertáció
Cím:
A márkaválasztás háttere - a személyiségelméletek alkalmazási lehetőségei a fogyasztói magatartás kutatásában
Létrehozó:
Kunsági, Andrea
Dátum:
1999
Téma:
Marketing
Típus:
Értekezés/disszertáció
NonPeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Kunsági, Andrea (1999) A márkaválasztás háttere - a személyiségelméletek alkalmazási lehetőségei a fogyasztói magatartás kutatásában. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.
Kapcsolat: