Ugrás a tartalomhoz
Repozitóriumi közös kereső
OJS/OCS közös kereső
Egyéb források
in English
|
magyarul
Betűméret:
Súgó
Kereső
Címlap
Keresés
Archívumok
Súgó
Bejelentkezés
Belépés
Jelszó
Regisztráció
Kapcsolat
MTA KIK
MTA SZTAKI DSD
A vállalati marketingteljesítmény értékelésének többdimenziós megközelítése és alkalmazása a Magyarországon működő vállalatok körében
Metaadatok
Tartalom:
http://phd.lib.uni-corvinus.hu/207/
Archívum:
Corvinus Doktori disszertációk archívum
Gyűjtemény:
Állapot = Nem publikált
Témakör = Marketing
Típus = Disszertáció
Cím:
A vállalati marketingteljesítmény értékelésének többdimenziós megközelítése és alkalmazása a Magyarországon működő vállalatok körében
Létrehozó:
Sajtos, László
Dátum:
2006
Téma:
Marketing
Típus:
Értekezés/disszertáció
NonPeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
http://phd.lib.uni-corvinus.hu/207/1/sajtos_laszlo.pdf
Sajtos, László (2006) A vállalati marketingteljesítmény értékelésének többdimenziós megközelítése és alkalmazása a Magyarországon működő vállalatok körében. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.
Kapcsolat:
http://phd.lib.uni-corvinus.hu/207/