Ugrás a tartalomhoz

A közösségi média hatása a személyes értékesítésre. Szervezeti elköteleződés és közösségimédia-kompetenciák a jobb vevőmegtartás és sikeresebb közösségimédia-stratégia érdekében

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/3828/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Marketing
Subject = Media and communication
Type = Article
Cím:
A közösségi média hatása a személyes értékesítésre. Szervezeti elköteleződés és közösségimédia-kompetenciák a jobb vevőmegtartás és sikeresebb közösségimédia-stratégia érdekében
Létrehozó:
Gáti, Mirkó
Mitev, Ariel Zoltán
Bauer, András
Kiadó:
Corvinus University of Budapest
Dátum:
2018-12
Téma:
Marketing
Media and communication
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Gáti, Mirkó, Mitev, Ariel Zoltán and Bauer, András (2018) A közösségi média hatása a személyes értékesítésre. Szervezeti elköteleződés és közösségimédia-kompetenciák a jobb vevőmegtartás és sikeresebb közösségimédia-stratégia érdekében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 42-49. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.05
Kapcsolat:
https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.05