Ugrás a tartalomhoz

 

A hatékony reklámgyakoriság vizsgálata, különös tekintettel a hazai mobilkommunikációs-szolgáltatók televíziós hirdetéseire

  • Metaadatok
Tartalom: http://phd.lib.uni-corvinus.hu/279/
Archívum: Corvinus Doktori disszertációk archívum
Gyűjtemény: Állapot = Nem publikált
Témakör = Média és kommunikáció
Témakör = Marketing
Típus = Disszertáció
Cím:
A hatékony reklámgyakoriság vizsgálata, különös tekintettel a hazai mobilkommunikációs-szolgáltatók televíziós hirdetéseire
Létrehozó:
Sz. Tóth, Gabriella
Dátum:
2008
Téma:
Marketing
Média és kommunikáció
Tartalmi leírás:
Típus:
Értekezés/disszertáció
NonPeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Sz. Tóth, Gabriella (2008) A hatékony reklámgyakoriság vizsgálata, különös tekintettel a hazai mobilkommunikációs-szolgáltatók televíziós hirdetéseire. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.
Kapcsolat: