Ugrás a tartalomhoz

A fogyasztói jelenlét és a nyilvánosság iránti attitűdök vizsgálata a mobil és közösségi médiában

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/2639/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Marketing
Subject = Media and communication
Type = Article
Cím:
A fogyasztói jelenlét és a nyilvánosság iránti attitűdök vizsgálata a mobil és közösségi médiában
Létrehozó:
Simay, Attila Endre
Gáti, Mirkó
Kiadó:
Corvinus University of Budapest, School of Management
Dátum:
2017-01
Téma:
Marketing
Media and communication
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Simay, Attila Endre and Gáti, Mirkó (2017) A fogyasztói jelenlét és a nyilvánosság iránti attitűdök vizsgálata a mobil és közösségi médiában. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (1). pp. 61-69. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.01.06
Kapcsolat:
10.14267/VEZTUD.2017.01.06