Ugrás a tartalomhoz

 

Az eredet- és minőségjelzők alkalmazásának lehetőségei és feltételei a marketingkommunikációban

  • Metaadatok
Tartalom: http://phd.lib.uni-corvinus.hu/491/
Archívum: Corvinus Doktori disszertációk archívum
Gyűjtemény: Állapot = Nem publikált
Témakör = Marketing
Típus = Disszertáció
Cím:
Az eredet- és minőségjelzők alkalmazásának lehetőségei és feltételei a marketingkommunikációban
Létrehozó:
Szabó, Erzsébet
Dátum:
2006
Téma:
Marketing
Típus:
Értekezés/disszertáció
NonPeerReviewed
Formátum:
application/pdf
application/pdf
application/pdf
Azonosító:
Szabó, Erzsébet (2006) Az eredet- és minőségjelzők alkalmazásának lehetőségei és feltételei a marketingkommunikációban. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Tájépítészet és Döntéstámogató Rendszerek Doktori Iskola.
Kapcsolat: