Ugrás a tartalomhoz

 

Vevőértékelés egyéni és szervezeti vásárlók esetében Az ajánlással szerzett ügyfelek jellemzői és hatásuk a vevőértékre szervezetközi viszonylatban = Customer evaluation of individual and organisational buyers. Characteristics of customers acquired through recommendation and their impact on customer value in a business-to-business context

  • Metaadatok
Tartalom: http://phd.lib.uni-corvinus.hu/658/
Archívum: Corvinus Doktori disszertációk archívum
Gyűjtemény: Állapot = Nem publikált
Témakör = Marketing
Típus = Disszertáció
Cím:
Vevőértékelés egyéni és szervezeti vásárlók esetében Az ajánlással szerzett ügyfelek jellemzői és hatásuk a vevőértékre szervezetközi viszonylatban = Customer evaluation of individual and organisational buyers. Characteristics of customers acquired through recommendation and their impact on customer value in a business-to-business context
Létrehozó:
Neumann-Bódi, Edit
Dátum:
2012-12-03
Téma:
Marketing
Tartalmi leírás:
Típus:
Értekezés/disszertáció
NonPeerReviewed
Formátum:
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
Azonosító:
Neumann-Bódi, Edit (2012) Vevőértékelés egyéni és szervezeti vásárlók esetében Az ajánlással szerzett ügyfelek jellemzői és hatásuk a vevőértékre szervezetközi viszonylatban = Customer evaluation of individual and organisational buyers. Characteristics of customers acquired through recommendation and their impact on customer value in a business-to-business context. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.
Kapcsolat: