Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
A fogyasztói márkaérték MIMIC modellje. A fogyasztói márkaérték okozati specifikációjának tesztelése = The MIMIC model of the consumer-based brand equity. Testing the causal specification of consumer-based brand equity |
Tartalom: | http://phd.lib.uni-corvinus.hu/663/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Doktori disszertációk archívum |
Gyűjtemény: |
Állapot = Nem publikált
Témakör = Marketing Típus = Disszertáció |
Cím: |
A fogyasztói márkaérték MIMIC modellje. A fogyasztói márkaérték okozati specifikációjának tesztelése = The MIMIC model of the consumer-based brand equity.
Testing the causal specification of consumer-based brand equity
|
Létrehozó: |
Szőcs, Attila
|
Dátum: |
2012-12-18
|
Téma: |
Marketing
|
Tartalmi leírás: | |
Típus: |
Értekezés/disszertáció
NonPeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
|
Azonosító: |
Szőcs, Attila (2012) A fogyasztói márkaérték MIMIC modellje. A fogyasztói márkaérték okozati specifikációjának tesztelése = The MIMIC model of the consumer-based brand equity. Testing the causal specification of consumer-based brand equity. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.
|
Kapcsolat: |