Ugrás a tartalomhoz

 

Understanding Learner Needs: A Qualitative Study of ESP Learner Needs in EU english Courses in Hungarian Tertiary Education

  • Metaadatok
Tartalom: http://opac.elte.hu/F?func=direct&doc_number=951415
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: Disszertációk (ELTE PHD)
Pedagógiai és Pszichológiai Kar PHD
Pszichológiai Doktori Iskola
Cím:
Understanding Learner Needs: A Qualitative Study of ESP Learner Needs in EU english Courses in Hungarian Tertiary Education
Létrehozó:
Koltai, Andrea
Közreműködő:
Károly, Krisztina
ELTE PPK PHD/Neveléstudományi D. I.
Dátum:
2018
Téma:
Bölcsészettudományok/Nyelvtudományok
Hungarian Tertiary Education
Neveléstudományi D. I./Nyelvpedagógia
Hungarian Tertiary Education
Nyelv:
angol
angol
Típus:
info:eu-repo/semantics/other
Formátum:
application/pdf
application/pdf
Azonosító:
elte:10.15476/ELTE.2018.016
elte:30396184
LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/40385/1/Andrea%20Koltai_English%20PhD%20Dissertation_Understanding%20Learner%20Needs_A%20Qualitative%20Study%20of%20ESP%20Learner%20Needs%20in%20EU%20English%20Courses%20in%20Hungarian%20Tertiary%20Education.pdf
LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/40385/2/Andrea_Koltai%20English%20PhD%20Dissertation%20Summary%20Booklet.pdf
Kapcsolat:
info:eu-repo/grantAgreement/EC/FP7/227878
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/openAccess