Ugrás a tartalomhoz

The impact of marketing oriented product development on new product performance = A marketing orientált termékfejlesztés hatása az új termék teljesítményre

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/198/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Marketing
Subject = Knowledge economy, innovation
Type = Monograph
Cím:
The impact of marketing oriented product development on new product performance = A marketing orientált termékfejlesztés hatása az új termék teljesítményre
Létrehozó:
Kiss, János
Kiadó:
Vállalatgazdaságtan Intézet
Dátum:
2009
Téma:
Marketing
Knowledge economy, innovation
Tartalmi leírás:
Típus:
Monograph
NonPeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Kiss, János (2009) The impact of marketing oriented product development on new product performance = A marketing orientált termékfejlesztés hatása az új termék teljesítményre. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.
Kapcsolat: