Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
The impact of marketing oriented product development on new product performance = A marketing orientált termékfejlesztés hatása az új termék teljesítményre |
Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/198/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing Subject = Knowledge economy, innovation Type = Monograph |
Cím: |
The impact of marketing oriented product development on new product performance = A marketing orientált termékfejlesztés hatása az új termék teljesítményre
|
Létrehozó: |
Kiss, János
|
Kiadó: |
Vállalatgazdaságtan Intézet
|
Dátum: |
2009
|
Téma: |
Marketing
Knowledge economy, innovation
|
Tartalmi leírás: | |
Típus: |
Monograph
NonPeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Kiss, János (2009) The impact of marketing oriented product development on new product performance = A marketing orientált termékfejlesztés hatása az új termék teljesítményre. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.
|
Kapcsolat: |