Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
A marketingszervezet változása a közösségi média térnyerése nyomán = The transformation of the marketing organization due to expansion of social media marketing |
Tartalom: | http://phd.lib.uni-corvinus.hu/1040/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Doktori disszertációk archívum |
Gyűjtemény: |
Állapot = Nem publikált
Témakör = Média és kommunikáció Témakör = Marketing Típus = Disszertáció |
Cím: |
A marketingszervezet változása a közösségi média térnyerése nyomán = The transformation of the marketing organization due to expansion of social media marketing
|
Létrehozó: |
Hubert, József
|
Dátum: |
2019-03-01
|
Téma: |
Marketing
Média és kommunikáció
|
Tartalmi leírás: | |
Nyelv: |
magyar
angol
magyar
angol
magyar
|
Típus: |
Disszertáció
NonPeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
|
Azonosító: |
Hubert, József (2019) A marketingszervezet változása a közösségi média térnyerése nyomán = The transformation of the marketing organization due to expansion of social media marketing. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola. DOI 10.14267/phd.2019008
|
Kapcsolat: |
10.14267/phd.2019008
|