Ugrás a tartalomhoz

A nemzetközi marketing értelmezése és kapcsolata a társtudományokkal

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/91561/
Archívum: REAL
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = L Education / oktatás: L1 Education (General) / oktatás általában
Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HF Commerce / kereskedelem: HF2 Foreign trade / külkereskedelem
Type = Book Section
Cím:
A nemzetközi marketing értelmezése és kapcsolata a társtudományokkal
Létrehozó:
Dankó, László
Kiadó:
Budapesti Corvinus Egyetem
Dátum:
2008
Téma:
HF2 Foreign trade / külkereskedelem
L1 Education (General) / oktatás általában
Nyelv:
magyar
Típus:
Book Section
NonPeerReviewed
info:eu-repo/semantics/bookPart
Formátum:
text
Azonosító:
Dankó, László (2008) A nemzetközi marketing értelmezése és kapcsolata a társtudományokkal. In: Marketing Oktatók Klubjának XIV. Országos Konferenciája. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 57-66. ISBN 9789638722930
Kapcsolat:
MTMT:1572814