Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
A nemzetközi marketing értelmezése és kapcsolata a társtudományokkal |
Tartalom: | http://real.mtak.hu/91561/ |
---|---|
Archívum: | REAL |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = L Education / oktatás: L1 Education (General) / oktatás általában Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HF Commerce / kereskedelem: HF2 Foreign trade / külkereskedelem Type = Book Section |
Cím: |
A nemzetközi marketing értelmezése és kapcsolata a társtudományokkal
|
Létrehozó: |
Dankó, László
|
Kiadó: |
Budapesti Corvinus Egyetem
|
Dátum: |
2008
|
Téma: |
HF2 Foreign trade / külkereskedelem
L1 Education (General) / oktatás általában
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
Book Section
NonPeerReviewed
info:eu-repo/semantics/bookPart
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Dankó, László (2008) A nemzetközi marketing értelmezése és kapcsolata a társtudományokkal. In: Marketing Oktatók Klubjának XIV. Országos Konferenciája. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 57-66. ISBN 9789638722930
|
Kapcsolat: |
MTMT:1572814
|