Ugrás a tartalomhoz

A dizájn fontossága a fogyasztói hűség kialakulásában az autóiparban

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/504/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Marketing
Type = Book Section
Cím:
A dizájn fontossága a fogyasztói hűség kialakulásában az autóiparban
Létrehozó:
Horváth, Dóra
Nyirő, Nóra
Nagy, Gábor
Kiadó:
Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar
Dátum:
2011
Téma:
Marketing
Típus:
Book Section
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Horváth, Dóra and Nyirő, Nóra and Nagy, Gábor (2011) A dizájn fontossága a fogyasztói hűség kialakulásában az autóiparban. In: Felelős marketing – A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. Országos konferenciájának előadásai, Pécs, 2011. augusztus 29-30. (Responsible Marketing Conference Proceedings). Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, pp. 29-35. ISBN 9789636423919
Kapcsolat: