Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
A dizájn fontossága a fogyasztói hűség kialakulásában az autóiparban |
Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/504/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing Type = Book Section |
Cím: |
A dizájn fontossága a fogyasztói hűség kialakulásában az autóiparban
|
Létrehozó: |
Horváth, Dóra
Nyirő, Nóra
Nagy, Gábor
|
Kiadó: |
Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar
|
Dátum: |
2011
|
Téma: |
Marketing
|
Típus: |
Book Section
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Horváth, Dóra and Nyirő, Nóra and Nagy, Gábor (2011) A dizájn fontossága a fogyasztói hűség kialakulásában az autóiparban. In: Felelős marketing – A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. Országos konferenciájának előadásai, Pécs, 2011. augusztus 29-30. (Responsible Marketing Conference Proceedings). Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, pp. 29-35. ISBN 9789636423919
|
Kapcsolat: |