Ugrás a tartalomhoz

The New (Marketing) Role of Firms as Media Content Providers – The case of SME’s Strategic Social Media Presence

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/1447/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Marketing
Subject = Media and communication
Type = Article
Cím:
The New (Marketing) Role of Firms as Media Content Providers – The case of SME’s Strategic Social Media Presence
Létrehozó:
Csordás, Tamás
Gáti, Mirkó
Kiadó:
Corvinus University of Budapest, School of Management
Dátum:
2014-02
Téma:
Marketing
Media and communication
Tartalmi leírás:
Nyelv:
angol
angol
Típus:
Article
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Csordás, Tamás and Gáti, Mirkó (2014) The New (Marketing) Role of Firms as Media Content Providers – The case of SME’s Strategic Social Media Presence. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (2). pp. 22-32. DOI 10.14267/VEZTUD.2014.02.04
Kapcsolat:
10.14267/VEZTUD.2014.02.04