Ugrás a tartalomhoz

 

A felsőoktatási intézmények marketingtevékenységének vizsgálata. Az online reprezentáció szerepe a felsőoktatási marketingben

  • Metaadatok
Tartalom: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/41361/1/Misley...
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: Szabadalmak, Pályázati termékek
Új Nemzeti Kiválóság Program (ÚNKP)
Cím:
A felsőoktatási intézmények marketingtevékenységének vizsgálata. Az online reprezentáció szerepe a felsőoktatási marketingben
Létrehozó:
Misley, Helga
Közreműködő:
ELTE PPK PHD/Neveléstudományi D. I.
Kiadó:
Budapest
Dátum:
2018-06-29
Téma:
ÚNKP 2017/18
szakmai beszámoló
záróbeszámoló
Új Nemzeti Kiválósági Program 2017/18
B keret
ELTE PPK
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/other
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
elte:elte
LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/41361/1/Misley_Helga_UNKP_2017_B_z%c3%a1r%c3%b3_szakmai_besz%c3%a1mol%c3%b3_ELTE_Nevel%c3%a9studom%c3%a1nyi_DI-al%c3%a1%c3%adrt.pdf
Kapcsolat:
info:eu-repo/grantAgreement/EC/FP7/227878
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess