Tartalom: |
http://phd.lib.uni-corvinus.hu/1060/ |
Archívum: |
Corvinus Doktori disszertációk archívum |
Gyűjtemény: |
Állapot = Nem publikált
Témakör = Média és kommunikáció
Típus = Disszertáció
|
Cím: |
Ad revolution or evolution? Typical ad representation
and general ad attitudes influence the effectiveness of branded content = Reklám forradalom vagy evolúció?
A tipikus reklámok reprezentációja és reklámmal kapcsolatos általános attitűdök befolyásolják a szponzorált tartalmak hatékonyságát
|
Létrehozó: |
Buvár, Ágnes
|
Dátum: |
2019-06-20
|
Téma: |
Média és kommunikáció
|
Nyelv: |
angol
angol
magyar
angol
|
Típus: |
Disszertáció
NonPeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
application/pdf
application/pdf
|
Azonosító: |
Buvár, Ágnes (2019) Ad revolution or evolution? Typical ad representation and general ad attitudes influence the effectiveness of branded content = Reklám forradalom vagy evolúció? A tipikus reklámok reprezentációja és reklámmal kapcsolatos általános attitűdök befolyásolják a szponzorált tartalmak hatékonyságát. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Társadalmi Kommunikáció Doktori Iskola. DOI 10.14267/phd.2019027
|
Kapcsolat: |
10.14267/phd.2019027
|