Ugrás a tartalomhoz

A századforduló vizuális oktatásának párhuzamai a korabeli művészeti tendenciákkal : A klasszikus rajzoktatás és a romantikában gyökerező, szabadabb vizuális kifejezés dialektikája a századforduló vizuális nevelésében = Correlation Between Education of Visual Arts and Contemporary Art Movements in the Early 20th Century

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/95662/
Archívum: REAL
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = L Education / oktatás: L1 Education (General) / oktatás általában: L11 Teaching methods / oktatásmódszertan
Subject = N Fine Arts / képzőművészet: NC Drawing Design Illustration / rajzművészet, formatervezés, illusztrálás
Type = Article
Cím:
A századforduló vizuális oktatásának párhuzamai a korabeli művészeti tendenciákkal : A klasszikus rajzoktatás és a romantikában gyökerező, szabadabb vizuális kifejezés dialektikája a századforduló vizuális nevelésében = Correlation Between Education of Visual Arts and Contemporary Art Movements in the Early 20th Century
Létrehozó:
Balla, Gergely
Kiadó:
Kaposvári Egyetem Pedagógiai Kar
Dátum:
2019
Téma:
L11 Teaching methods / oktatásmódszertan
NC Drawing Design Illustration / rajzművészet, formatervezés, illusztrálás
Nyelv:
angol
Típus:
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
Formátum:
text
Azonosító:
Balla, Gergely (2019) A századforduló vizuális oktatásának párhuzamai a korabeli művészeti tendenciákkal : A klasszikus rajzoktatás és a romantikában gyökerező, szabadabb vizuális kifejezés dialektikája a századforduló vizuális nevelésében = Correlation Between Education of Visual Arts and Contemporary Art Movements in the Early 20th Century. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT - NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT = TRAINING AND PRACTICE - JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES, 17 (1). pp. 15-24. ISSN 1589-519-x (nyomtatott); 2064-4027 (online)
Kapcsolat:
https://doi.org/10.17165/TP.2019.1.2
MTMT:30755223 10.17165/TP.2019.1.2