Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
„Csak” logika – vagy mégsem? = „Only” Logic – Or Not? |
Tartalom: | http://real.mtak.hu/95665/ |
---|---|
Archívum: | REAL |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = L Education / oktatás: LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata: LB2300 Higher Education / felsőoktatás Subject = L Education / oktatás: L1 Education (General) / oktatás általában: L11 Teaching methods / oktatásmódszertan Subject = Q Science / természettudomány: QA Mathematics / matematika Type = Article |
Cím: |
„Csak” logika – vagy mégsem? = „Only” Logic – Or Not?
|
Létrehozó: |
Bagota, Mónika
|
Kiadó: |
Kaposvári Egyetem Pedagógiai Kar
|
Dátum: |
2019
|
Téma: |
L11 Teaching methods / oktatásmódszertan
LB2300 Higher Education / felsőoktatás
QA Mathematics / matematika
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Bagota, Mónika (2019) „Csak” logika – vagy mégsem? = „Only” Logic – Or Not? KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT - NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT = TRAINING AND PRACTICE - JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES, 17 (1). pp. 61-74. ISSN 1589-519-x (nyomtatott); 2064-4027 (online)
|
Kapcsolat: |
https://doi.org/10.17165/TP.2019.1.5
MTMT:30755226 10.17165/TP.2019.1.5
|