Ugrás a tartalomhoz

Az agrárszakképzés jelenlegi helyzetértékelése, dilemmái a kaposvári FM DASZK Móricz Zsigmond Mezőgazdasági Szakgimnáziuma, Szakközépiskolája és Kollégiuma adatai alapján = The Assessment and Questions of the Present Agricultural Education based on the Data of FM DASZK Móricz Zsigmond Agricultural High School, Secondary Technical School and Students’ Hostel

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/100121/
Archívum: REAL
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = L Education / oktatás: LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata: LB1603 Secondary Education. High schools / középfokú oktatás
Type = Article
Cím:
Az agrárszakképzés jelenlegi helyzetértékelése, dilemmái a kaposvári FM DASZK Móricz Zsigmond Mezőgazdasági Szakgimnáziuma, Szakközépiskolája és Kollégiuma adatai alapján = The Assessment and Questions of the Present Agricultural Education based on the Data of FM DASZK Móricz Zsigmond Agricultural High School, Secondary Technical School and Students’ Hostel
Létrehozó:
Bertalan, Péter
Petrás, Viktória
Kiadó:
Kaposvári Egyetem Pedagógiai Kar
Dátum:
2019
Téma:
LB1603 Secondary Education. High schools / középfokú oktatás
Nyelv:
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
Formátum:
text
Azonosító:
Bertalan, Péter and Petrás, Viktória (2019) Az agrárszakképzés jelenlegi helyzetértékelése, dilemmái a kaposvári FM DASZK Móricz Zsigmond Mezőgazdasági Szakgimnáziuma, Szakközépiskolája és Kollégiuma adatai alapján = The Assessment and Questions of the Present Agricultural Education based on the Data of FM DASZK Móricz Zsigmond Agricultural High School, Secondary Technical School and Students’ Hostel. KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE, 17 (2). pp. 161-176. ISSN 1589-519X (nyomtatott); 2064-4027 (online)
Kapcsolat:
https://doi.org/10.17165/TP.2019.2.13
MTMT:30809762 10.17165/TP.2019.2.13