Ugrás a tartalomhoz

A case study on marketing of a focal firm – a network approach.

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/101798/
Archívum: REAL
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = G Geography. Anthropology. Recreation / földrajz, antropológia, kikapcsolódás: GF Human ecology. Anthropogeography / gazdasági-társadalmi földrajz
Type = Book Section
Cím:
A case study on marketing of a focal firm – a network approach.
Létrehozó:
Jóna, György
Varga, Levente
Kiadó:
Publishing House of the University of Economics in Katowice
Dátum:
2018
Téma:
GF Human ecology. Anthropogeography / gazdasági-társadalmi földrajz
Nyelv:
angol
Típus:
Book Section
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/bookPart
Formátum:
text
Azonosító:
Jóna, György and Varga, Levente (2018) A case study on marketing of a focal firm – a network approach. In: Challenges for companies and consumers on international market. Publishing House of the University of Economics in Katowice, Katowice, pp. 87-101.
Kapcsolat: