Ugrás a tartalomhoz

 

Examining the relationship between the "Matthew effect" in Hungarian students’ reading developmental trajectory and school-readiness skills

  • Metaadatok
Tartalom: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/4145/
Archívum: SZTE Publicatio Repozitórium
Gyűjtemény: Állapot = Kéziratban
Típus = Konferencia vagy workshop anyag
Cím:
Examining the relationship between the "Matthew effect" in Hungarian students’ reading developmental trajectory and school-readiness skills
Létrehozó:
Hódi Ágnes
B. Németh Mária
Korom Erzsébet
Tóth Edit
Kiadó:
AERA
Dátum:
2013
Nyelv:
angol
angol
Típus:
Konferencia vagy workshop anyag
NonPeerReviewed
Formátum:
text
text
Azonosító:
Hódi Ágnes, B. Németh Mária, Korom Erzsébet, Tóth Edit: Examining the relationship between the "Matthew effect" in Hungarian students’ reading developmental trajectory and school-readiness skills. In: American Educational Research Association - 2013 Annual Meeting (AERA 13): Education and Poverty: Theory, Research, Policy and Praxis, 27 April - 1 May 2013, San Francisco. Terjedelem: 8p.-Azonosító: 610416.1.pdf. (Kéziratban)
Kapcsolat:
2505042
info:eu-repo/semantics/altIdentifier/doi/
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/openAccess