Ugrás a tartalomhoz

 

A történelmi tartalomba ágyazott kritikai gondolkodás kognitív elemeinek mérési, fejlesztési lehetőségei a 11-12. évfolyamos gimnáziumi tanulók körében elektronikus tanulási környezetben

  • Metaadatok
Tartalom: http://disszertacio.uni-eszterhazy.hu/76/
Archívum: Eszterházy Károly Egyetem Disszertáció
Gyűjtemény: Állapot = Kéziratban
Típus = Doktori értekezés
Cím:
A történelmi tartalomba ágyazott kritikai gondolkodás kognitív elemeinek mérési, fejlesztési lehetőségei a 11-12. évfolyamos gimnáziumi tanulók körében elektronikus tanulási környezetben
Létrehozó:
Érsek, Attila
Dátum:
2020
Nyelv:
magyar
magyar
angol
Típus:
Doktori értekezés
NonPeerReviewed
Formátum:
spreadsheet
slideshow
other
Azonosító:
Érsek, Attila (2020) A történelmi tartalomba ágyazott kritikai gondolkodás kognitív elemeinek mérési, fejlesztési lehetőségei a 11-12. évfolyamos gimnáziumi tanulók körében elektronikus tanulási környezetben. Doktori értekezés, Eszterházy Károly Egyetem
Kapcsolat:
10.15773/EKE.2020.003