Ugrás a tartalomhoz

Áldás és/vagy átok? – Az online fogyasztói vélemények szerepének vizsgálata a kis szálláshelyek esetében

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/4845/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Marketing
Subject = Commerce and tourism
Subject = Media and communication
Type = Book Section
Cím:
Áldás és/vagy átok? – Az online fogyasztói vélemények szerepének vizsgálata a kis szálláshelyek esetében
Létrehozó:
Nagy, Bianka
Markos-Kujbus, Éva
Közreműködő:
Csordás, Tamás
Varga, Ákos
Kiadó:
Budapesti Corvinus Egyetem
Dátum:
2019
Téma:
Commerce and tourism
Marketing
Media and communication
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
magyar
Típus:
Book Section
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Nagy, Bianka and Markos-Kujbus, Éva (2019) Áldás és/vagy átok? – Az online fogyasztói vélemények szerepének vizsgálata a kis szálláshelyek esetében. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 35-50. . ISBN 978-963-503-798-8
Kapcsolat: