Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
Áldás és/vagy átok? – Az online fogyasztói vélemények szerepének vizsgálata a kis szálláshelyek esetében |
Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/4845/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing Subject = Commerce and tourism Subject = Media and communication Type = Book Section |
Cím: |
Áldás és/vagy átok? – Az online fogyasztói vélemények szerepének vizsgálata a kis szálláshelyek esetében
|
Létrehozó: |
Nagy, Bianka
Markos-Kujbus, Éva
|
Közreműködő: |
Csordás, Tamás
Varga, Ákos
|
Kiadó: |
Budapesti Corvinus Egyetem
|
Dátum: |
2019
|
Téma: |
Commerce and tourism
Marketing
Media and communication
|
Tartalmi leírás: | |
Nyelv: |
magyar
magyar
|
Típus: |
Book Section
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Nagy, Bianka and Markos-Kujbus, Éva (2019) Áldás és/vagy átok? – Az online fogyasztói vélemények szerepének vizsgálata a kis szálláshelyek esetében. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 35-50. . ISBN 978-963-503-798-8
|
Kapcsolat: |