Ugrás a tartalomhoz

 

A tanító-tanuló szervezet szinergiáinak modell- és hatékonyság-vizsgálata - A tudás-szerzés szervezeti kontextusa és pozitív pszichológiai modellje

  • Metaadatok
Tartalom: http://opac.elte.hu/F?func=direct&doc_number=990391
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: Disszertációk (ELTE PHD)
Pedagógiai és Pszichológiai Kar PHD
Pszichológiai Doktori Iskola
Cím:
A tanító-tanuló szervezet szinergiáinak modell- és hatékonyság-vizsgálata - A tudás-szerzés szervezeti kontextusa és pozitív pszichológiai modellje
Létrehozó:
Schrankó, Péter
Közreműködő:
Fábri, György
ELTE PPK PHD/Pszichológiai D. I.
Dátum:
2017
Téma:
Bölcsészettudományok/Pszichológiai tudományok
positive psychology
szervezetpszichológia, döntések
Nyelv:
magyar
angol
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/other
Formátum:
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
Azonosító:
elte:10.15476/ELTE.2017.210
elte:26955783
LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/40624/1/Schrank%c3%b3%20P%c3%a9ter_disszert%c3%a1ci%c3%b3.pdf
LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/40624/2/Schrank%c3%b3%20P%c3%a9ter_t%c3%a9zisf%c3%bczet.pdf
LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/40624/3/Schrank%c3%b3%20P%c3%a9ter_t%c3%a9zisf%c3%bczet_angol.pdf
LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/40624/5/Schrank%c3%b3_DOI.pdf
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/openAccess