Ugrás a tartalomhoz

 

A tanári nézetrendszer, az osztálytermi interakció és a tanulói motivációs rendszer összefüggései

  • Metaadatok
Tartalom: http://opac.elte.hu/F?func=direct&doc_number=990660
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: Disszertációk (ELTE PHD)
Pedagógiai és Pszichológiai Kar PHD
Neveléstudományi Doktori Iskola
Cím:
A tanári nézetrendszer, az osztálytermi interakció és a tanulói motivációs rendszer összefüggései
Létrehozó:
Kardos, Melinda
Közreműködő:
Dr. Falus, Iván
Dr. Sallai, Éva
ELTE PPK PHD/Neveléstudományi D. I.
Dátum:
2018
Téma:
Bölcsészettudományok/Neveléstudományok
correspondence, classroom, motivatio
Neveléstudományi D. I./Tanulás-Tanítás
tanár, kutatás, nézet, interakció motiváció, teljesítmény, cél
Nyelv:
magyar
angol
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/other
Formátum:
application/pdf
application/pdf
application/pdf
Azonosító:
elte:10.15476/ELTE.2018.147
elte:31239332
LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/42807/1/3.%20T%c3%a9zis-korr-se.pdf
LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/42807/2/E%c3%b6tv%c3%b6s%20Lor%c3%a1nd%20Universit1-4.pdf
LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/42807/3/Vegleges%2012%20E%c3%b6tv%c3%b6s%20Lor%c3%a1nd%20Tudom%c3%a1nyegyetem-se.pdf
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/openAccess