Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
Empirical considerations regarding consumers' perception on an emer0ging market
|
Tartalom: | https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/jelenkori_tars-gaz... |
---|---|
Archívum: | Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok |
Gyűjtemény: | Régió és marketing : településmarketing |
Cím: |
Empirical considerations regarding consumers' perception on an emer0ging market
Empirical considerations regarding consumers' perception on an emer0ging market
|
Létrehozó: |
Dabija, Dan Cristian
Alt, Monika A.
Abrudan, Ioana N.
|
Kiadó: |
Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar
|
Dátum: |
2009-01-01
|
Tartalmi leírás: | |
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/jelenkori_tars-gazd_folyamatok/article/view/32346
10.14232/jtgf.2009.3-4.108-114
|
Forrás: |
Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok; Vol 4 No 3-4 (2009); 108-114
Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok; Vol. 4 Núm. 3-4 (2009); 108-114
Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok; Vol. 4 No 3-4 (2009); 108-114
Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok; Évf. 4 szám 3-4 (2009); 108-114
2676-9867
1788-7593
|
Kapcsolat: |
https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/jelenkori_tars-gazd_folyamatok/article/view/32346/31849
|