Ugrás a tartalomhoz

Empirical considerations regarding consumers' perception on an emer0ging market
Empirical considerations regarding consumers' perception on an emer0ging market

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/jelenkori_tars-gaz...
Archívum: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok
Gyűjtemény: Régió és marketing : településmarketing
Cím:
Empirical considerations regarding consumers' perception on an emer0ging market
Empirical considerations regarding consumers' perception on an emer0ging market
Létrehozó:
Dabija, Dan Cristian
Alt, Monika A.
Abrudan, Ioana N.
Kiadó:
Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar
Dátum:
2009-01-01
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/jelenkori_tars-gazd_folyamatok/article/view/32346
10.14232/jtgf.2009.3-4.108-114
Forrás:
Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok; Vol 4 No 3-4 (2009); 108-114
Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok; Vol. 4 Núm. 3-4 (2009); 108-114
Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok; Vol. 4 No 3-4 (2009); 108-114
Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok; Évf. 4 szám 3-4 (2009); 108-114
2676-9867
1788-7593
Kapcsolat:
https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/jelenkori_tars-gazd_folyamatok/article/view/32346/31849