Ugrás a tartalomhoz

Qualitative Study of Consumer Confidence for Domestic Honey and Honey Products
A hazai termelői mézek és méhészeti termékek iránti fogyasztói bizalom kvalitatív vizsgálata

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/jelenkori_tars-gaz...
Archívum: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok
Gyűjtemény: Agrártudomány, élelmiszertudomány
Cím:
Qualitative Study of Consumer Confidence for Domestic Honey and Honey Products
A hazai termelői mézek és méhészeti termékek iránti fogyasztói bizalom kvalitatív vizsgálata
Létrehozó:
Mezőné Oravecz, Titanilla
Kovács, Ildikó
Kiadó:
Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar
Dátum:
2019-06-15
Téma:
honey
honey adulteration
food safety
consumer behaviour
méz
mézhamisítás
élelmiszerbiztonság
fogyasztói magatartás
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/jelenkori_tars-gazd_folyamatok/article/view/33161
10.14232/jtgf.2019.2.79-89
Forrás:
Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok; Vol 14 No 2 (2019); 79-89
Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok; Vol. 14 Núm. 2 (2019); 79-89
Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok; Vol. 14 No 2 (2019); 79-89
Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok; Évf. 14 szám 2 (2019); 79-89
2676-9867
1788-7593
Kapcsolat:
https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/jelenkori_tars-gazd_folyamatok/article/view/33161/32389