Ugrás a tartalomhoz

The Role and Customer Measurement of Trademarks
A védjegyek szerepe, és fogyasztóI megítélése

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/jelenkori_tars-gaz...
Archívum: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok
Gyűjtemény: Gazdálkodás- és szervezéstudományok
Cím:
The Role and Customer Measurement of Trademarks
A védjegyek szerepe, és fogyasztóI megítélése
Létrehozó:
Totth, Gedeon
Kovács, Ildikó
Mezőné Oravecz, Titanilla Éva
Mucha, László
Kiadó:
Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar
Dátum:
2019-06-15
Téma:
trademarks
ethnocentrism
consumer behavior
tanúsító védjegyek
etnocentrizmus
fogyasztói magatartás
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/jelenkori_tars-gazd_folyamatok/article/view/33173
10.14232/jtgf.2019.2.215-236
Forrás:
Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok; Vol 14 No 2 (2019); 215-236
Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok; Vol. 14 Núm. 2 (2019); 215-236
Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok; Vol. 14 No 2 (2019); 215-236
Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok; Évf. 14 szám 2 (2019); 215-236
2676-9867
1788-7593
Kapcsolat:
https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/jelenkori_tars-gazd_folyamatok/article/view/33173/32401