Ugrás a tartalomhoz

The Role of Online Marketing in Increasing Consumer Confidence at the Domestic Food Market
Az online marketing szerepe a fogyasztói bizalom növelésében a hazai élelmiszerek piacán

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/jelenkori_tars-gaz...
Archívum: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok
Gyűjtemény: Agrár-, erdő- és élelmiszergazdaság
Cím:
The Role of Online Marketing in Increasing Consumer Confidence at the Domestic Food Market
Az online marketing szerepe a fogyasztói bizalom növelésében a hazai élelmiszerek piacán
Létrehozó:
Fodor, Fanni Ildikó
Máté, Balázs
Thalmainer, Gergő
Almádi, Bernadett
Kiadó:
Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar
Dátum:
2019-09-15
Téma:
ATL
BTL
content marketing
search engine optimization
ATL
BTL
tartalommarketing
keresőoptimalizálás
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/jelenkori_tars-gazd_folyamatok/article/view/33186
10.14232/jtgf.2019.3.47-59
Forrás:
Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok; Vol 14 No 3 (2019); 47-59
Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok; Vol. 14 Núm. 3 (2019); 47-59
Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok; Vol. 14 No 3 (2019); 47-59
Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok; Évf. 14 szám 3 (2019); 47-59
2676-9867
1788-7593
Kapcsolat:
https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/jelenkori_tars-gazd_folyamatok/article/view/33186/32422