Ugrás a tartalomhoz

Enyhén értelmi fogyatékos gyermekek pedagógiai megítélése az általános iskolában

  • Metaadatok
Tartalom: http://opac.elte.hu/F?func=direct&doc_number=000853849
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: Szakdolgozatok
Szakdolgozatok (BGGYK)
Szakdolgozatok (ATIVIK)
Cím:
Enyhén értelmi fogyatékos gyermekek pedagógiai megítélése az általános iskolában
Létrehozó:
Fodorné Tóth, Krisztina
Közreműködő:
Szekeres, Ágota
ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar Tanulásban Akadályozottak és Értelmileg Akadályozottak Pedagógiája Tanszék
Dátum:
2014
Téma:
pedagógusok - attitűd - integráció
tanulásban akadályozott gyermekek - integrált nevelés - általános iskola
tanulásban akadályozott gyermekek - pedagógusok - együttműködés
szakdolgozat
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/47522/1/Fodorn%c3%a9%20T%c3%b3th%20Krisztina.pdf
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/openAccess