Ugrás a tartalomhoz

IKT és web 2.0 eszközök használata értelmi fogyatékos és tanulási zavart mutató tanulók fejlesztésében, oktatásában - a 2010 és 2013 közötti angol nyelvű szakirodalom elemző elméleti áttekintése

  • Metaadatok
Tartalom: http://opac.elte.hu/F?func=direct&doc_number=000855042
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: Szakdolgozatok
Szakdolgozatok (BGGYK)
Szakdolgozatok (ATIVIK)
Cím:
IKT és web 2.0 eszközök használata értelmi fogyatékos és tanulási zavart mutató tanulók fejlesztésében, oktatásában - a 2010 és 2013 közötti angol nyelvű szakirodalom elemző elméleti áttekintése
Létrehozó:
Pipicz, Zsuzsanna
Közreműködő:
Virányi, Anita
ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar Tanulásban Akadályozottak és Értelmileg Akadályozottak Pedagógiája Tanszék
Dátum:
2014
Téma:
értelmi fogyatékos személyek - oktatás - információs és kommunikációs technológia - irodalomkutatás
információs és kommunikációs technológia - gyógypedagógia
tanulási zavar - információs és kommunikációs technológia - irodalomkutatás
értelmi fogyatékos személyek - oktatás - internethasználat - irodalomkutatás
internethasználat - fogyatékos személyek
tanulási zavart mutató tanulók - oktatás - internethasználat - irodalomkutatás
szakdolgozat
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/masterThesis
hallgatói dolgozat
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/48084/1/Pipicz%20Zsuzsanna_Szakdolgozat.pdf
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/openAccess