Ugrás a tartalomhoz

A szerkezetváltó gimnáziumok hozzáadott tanulmányi értékének vizsgálata a családitőke-elmélet fogalmi keretei közt

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.lib.unideb.hu/parbeszed/article/view/7413
Archívum: Párbeszéd
Gyűjtemény: Tanulmányok
Cím:
A szerkezetváltó gimnáziumok hozzáadott tanulmányi értékének vizsgálata a családitőke-elmélet fogalmi keretei közt
Létrehozó:
Kiss, Júlia
Kiadó:
Debreceni Egyetemi Kiadó
Dátum:
2020-06-30
Téma:
multi-year gymnasia
PISA
educational inequalities
quantitative educational sociology
szerkezetváltó gimnázium
PISA
oktatási egyenlőtlenségek
kvantitatív oktatásszociológia
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
https://ojs.lib.unideb.hu/parbeszed/article/view/7413
10.29376/parbeszed.2020.7/1/4
Forrás:
Párbeszéd: Szociális munka folyóirat; Vol 7 No 1 (2020)
Párbeszéd: Szociális munka folyóirat; Évf. 7 szám 1 (2020)
2416-0474
Kapcsolat:
https://ojs.lib.unideb.hu/parbeszed/article/view/7413/6806
Létrehozó:
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/