Ugrás a tartalomhoz

A piackutatás szerepe a marketing-tudásmenedzsmentben. Egy empirikus kutatás tanulságai

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/1773/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Marketing
Subject = Knowledge economy, innovation
Type = Book Section
Cím:
A piackutatás szerepe a marketing-tudásmenedzsmentben. Egy empirikus kutatás tanulságai
Létrehozó:
Keszey, Tamara
Kiadó:
Aula
Dátum:
2008
Téma:
Knowledge economy, innovation
Marketing
Típus:
Book Section
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Keszey, Tamara (2008) A piackutatás szerepe a marketing-tudásmenedzsmentben. Egy empirikus kutatás tanulságai. In: 60 éves a Közgazdaságtudományi Egyetem: A Jubileumi Tudományos Konferencia alkalmából készült tanulmányok. Aula, Budapest, pp. 251-267. ISBN 978 963 9698 65 9
Kapcsolat: