Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
A piackutatás szerepe a marketing-tudásmenedzsmentben. Egy empirikus kutatás tanulságai |
Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/1773/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing Subject = Knowledge economy, innovation Type = Book Section |
Cím: |
A piackutatás szerepe a marketing-tudásmenedzsmentben. Egy empirikus kutatás tanulságai
|
Létrehozó: |
Keszey, Tamara
|
Kiadó: |
Aula
|
Dátum: |
2008
|
Téma: |
Knowledge economy, innovation
Marketing
|
Típus: |
Book Section
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Keszey, Tamara (2008) A piackutatás szerepe a marketing-tudásmenedzsmentben. Egy empirikus kutatás tanulságai. In: 60 éves a Közgazdaságtudományi Egyetem: A Jubileumi Tudományos Konferencia alkalmából készült tanulmányok. Aula, Budapest, pp. 251-267. ISBN 978 963 9698 65 9
|
Kapcsolat: |