Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
A Facebook hatása a hírfogyasztásra |
Tartalom: | http://hdl.handle.net/10831/49708 |
---|---|
Archívum: | EDIT |
Gyűjtemény: |
Oktatási anyagok
Oktatási anyagok (Egyéb egységek) |
Cím: |
A Facebook hatása a hírfogyasztásra
|
Létrehozó: |
Bodoky, Tamás
Urbán, Ágnes
|
Dátum: |
2011
|
Téma: |
adapted content
social media
news
adaptált tartalom
közösségi média
hírek
|
Tartalmi leírás: | |
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
|
Formátum: |
application/pdf
application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
|
Azonosító: |
elte:Információs társadalom
elte:135
elte:121
LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/49708/2/Bodoky%20Tam%c3%a1s%20-%20Urb%c3%a1n%20%c3%81gnes%20%282011%29%20A%20Facebook%20hat%c3%a1sa%20a%20h%c3%adrfogyaszt%c3%a1sra.pdf
LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/49708/1/Bodoky%20Tam%c3%a1s%20-%20Urb%c3%a1n%20%c3%81gnes%20%282011%29%20A%20Facebook%20hat%c3%a1sa%20a%20h%c3%adrfogyaszt%c3%a1sra.docx
|
Létrehozó: |
info:eu-repo/semantics/openAccess
|