Ugrás a tartalomhoz

Marketing az egészségtudatosságért – a marketing pozitív szerepe az egészség-tudatosságtól a termékválasztásig

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/1833/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Marketing
Subject = Business economics
Subject = Food economy
Subject = Commerce and tourism
Subject = Food safety and quality
Type = Book Section
Cím:
Marketing az egészségtudatosságért – a marketing pozitív szerepe az egészség-tudatosságtól a termékválasztásig
Létrehozó:
Dörnyei, Krisztina
Gyulavári, Tamás
Hofmeister Tóth, Ágnes
Jenes, Barbara
Jentetics, Kinga
Neumann Bódi, Edit
Neulinger, Ágnes
Simon, Judit
Zsótér, Boglárka
Közreműködő:
Lehota, József
Berács, József
Rekettye, Gábor
Kiadó:
MTA Agrár-közgazdasági Bizottság Agrármarketing Albizottság
Dátum:
2014
Téma:
Food safety and quality
Food economy
Commerce and tourism
Business economics
Marketing
Típus:
Book Section
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Dörnyei, Krisztina and Gyulavári, Tamás and Hofmeister Tóth, Ágnes and Jenes, Barbara and Jentetics, Kinga and Neumann Bódi, Edit and Neulinger, Ágnes and Simon, Judit and Zsótér, Boglárka (2014) Marketing az egészségtudatosságért – a marketing pozitív szerepe az egészség-tudatosságtól a termékválasztásig. In: Tomcsányi Pál akadémikus 90 éves: Az életminőség anyagi és szellemi igényeinek kielégítése fogyasztási marketing szemlélettel: Felolvasó ülés és tanulmánykötet. MTA Agrár-közgazdasági Bizottság Agrármarketing Albizottság, Budapest, pp. 65-91. ISBN 978-963-508-702-0
Kapcsolat: