Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
Marketing az egészségtudatosságért – a marketing pozitív szerepe az egészség-tudatosságtól a termékválasztásig |
Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/1833/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing Subject = Business economics Subject = Food economy Subject = Commerce and tourism Subject = Food safety and quality Type = Book Section |
Cím: |
Marketing az egészségtudatosságért – a marketing pozitív szerepe az egészség-tudatosságtól a termékválasztásig
|
Létrehozó: |
Dörnyei, Krisztina
Gyulavári, Tamás
Hofmeister Tóth, Ágnes
Jenes, Barbara
Jentetics, Kinga
Neumann Bódi, Edit
Neulinger, Ágnes
Simon, Judit
Zsótér, Boglárka
|
Közreműködő: |
Lehota, József
Berács, József
Rekettye, Gábor
|
Kiadó: |
MTA Agrár-közgazdasági Bizottság Agrármarketing Albizottság
|
Dátum: |
2014
|
Téma: |
Food safety and quality
Food economy
Commerce and tourism
Business economics
Marketing
|
Típus: |
Book Section
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Dörnyei, Krisztina and Gyulavári, Tamás and Hofmeister Tóth, Ágnes and Jenes, Barbara and Jentetics, Kinga and Neumann Bódi, Edit and Neulinger, Ágnes and Simon, Judit and Zsótér, Boglárka (2014) Marketing az egészségtudatosságért – a marketing pozitív szerepe az egészség-tudatosságtól a termékválasztásig. In: Tomcsányi Pál akadémikus 90 éves: Az életminőség anyagi és szellemi igényeinek kielégítése fogyasztási marketing szemlélettel: Felolvasó ülés és tanulmánykötet. MTA Agrár-közgazdasági Bizottság Agrármarketing Albizottság, Budapest, pp. 65-91. ISBN 978-963-508-702-0
|
Kapcsolat: |